Музей, що навчає і підтримує: у Лаврі обговорили нові форми роботи з молоддю та військовими

Як зробити музейне середовище ближчим для дітей, молоді й військових – про це говорили учасники круглого столу “Музейна педагогіка – проблеми, сьогодення, перспективи”, що протягом двох днів тривав у Національному заповіднику “Києво-Печерська лавра”.

У зустрічі взяли участь 35 фахівців з різних регіонів України – науковці, музейники, методисти, педагоги, психологи й культурні діячі. Вони ділилися досвідом того, як музеї можуть підтримувати освіту та виховання навіть під час війни, допомагати у відновленні військовослужбовцям та їхнім родинам.

У центрі обговорень постала тема нових інтерактивних форм роботи у вигляді  квестів, вікторин, майстер-класів, театралізованих елементів. Учасники круглого столу зазначили, що такі підходи допомагають краще розуміти історію, викликають емоції й сприяють спілкуванню, а також можуть стати ефективним засобом психологічної підтримки.

Роботу круглого столу очолили заступник гендиректора Заповідника з наукової роботи Костянтин Крайній, доктор педагогічних наук і професор ЛНУ ім. І. Франка Олексій Караманов, докторка педагогічних наук, провідна наукова співробітниця Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України Наталія Філіпчук, а також начальник відділу музейно-освітніх програм і рекреації Заповідника Олег Топилко.

Результатом дводенної роботи стане збірка матеріалів, що узагальнить найкращі практики музейної педагогіки. Видання планують опублікувати наступного року.

YouTube icon
Facebook icon
Twitter icon